برند ها, مقالات

آشنایی با برند ورساچه

ورساچه

ورساچه Versace

ورساچه

ورساچه یک خانه طراحی مد ایتالیایی است که توسط مرحوم جیانی ورساچه تاسیس شد و پس از مرگ وی توسط سایر اعضای خانواده ورساچه ادامه یافت. این شرکت در سال 1978 با تولید یک سری لباس زنانه موفقیت فوری به دست آورد. یک خط مردانه و اولین بوتیک این شرکت در میلان در همان سال افتتاح شد. جیانی ورساچه نماد مدوزا را به عنوان آرم شرکت خود انتخاب کرد. لباس ها و لوازم جانبی لوکس این شرکت با تأثیراتی از هنر پاپ گرفته تا معماری کلاسیک یونان و روم مشخص می شود.

همانطور که دوناتلا ورساچه (که پس از مرگ برادرش در راس خانه مد قرار گرفت) به نیکی مینانژ در مصاحبه اشاره کرد، ” ورساچه – و هنوز هم است – در مورد زن پیشرفته ای است که ظریف است، از احساسات خودش نمی ترسد، و از رو به رو شدن با خطرات در زندگی نمی ترسد. “

لباس های ورساچه طراحی شده برای ظاهر شدن لامپ های کوچک، همیشه یک انتخاب طبیعی برای افراد مشهور بوده است. شان پن برای عروسی صخره ای خود با مادونا لباس کت و شلوار ورساچه را پوشید. الیزابت هورلی در فیلم “چهار عروسی و مراسم تشییع جنازه” (با بازی پسرش هیو گرانت) با لباس ایمنی ورساچه – که به سادگی با عنوان “ آن لباس ” شناخته شد، ظاهر شد.

ما در ابتدا ورساچه کریستال نویر را انتخاب کردیم، نمونه ای کلاسیک از دسته شرقی، نمونه های کلاسیک و شرقی از نت های شیرین و میوه ای با رنگ سفید عجیب و غریب. گل های فلزی، روی پایه خامه ای گرم و حسی که تقریباً شما را در آغوش خود می‌کشد. (اما به ما گفته می شود، Bright Crystal را نیز اکتشاف کنید و لذت ببرید، “که با الهام از مخلوطی از رایحه های مورد علاقه گل دوناتلا ورساچه ساخته شده است. “

عطرهای ورساچه اروس – برای مردان و زنان – به عطر و بوی جهان ورساچه پیوستند که توسط برخی از برجسته ترین “بینی ها” روی کره زمین ایجاد شده است. آلبرتو موریلا، الیویه کرسپس و ناتالی لورسون با همزاد پنداری خود با لیمو، ترنج، انار، شکوفه لیمو، یاس، گل صد تومانی، چوب صندل، آمبروکسان، مشک و چوب در ارس پور Femme همکاری کردند. و اوریلیان گیچارد در پشت نسخه مردانه شرقی قرار دارد و چوب درخت سرو، وتیور، بلوط را نشان می دهد، که با شکوفه های وانیل در خشک شدن، گرم می شود. با بطری های تذهیب شده و تبلیغات چشم نواز خود گره ای از اساطیر یونان باستان – آنها Versence quintessential هستند.

در عین حال ، عطرهای جدی نیز به دنبال مجموعه Gianni Versace Couture هستند:

سه گانه از رایحه ها، با همان توجه به جزئیات ساخته شده است. در حال حاضر تنها در منحصر به فردترین فروشگاه ها مانند هارودز و بوتیک های ورساچه در سرتاسر جهان یافت می شود، آنها کانون توجه ویژه ای را به اجزای خاص تبدیل می کنند: یاسمین، ویولت و توبروز، به سبک معمول پرشور ورساچه.

بازگشت به صفحه اصلی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *