برند ها, مقالات

آشنایی با برند لالیک

لالیک

Lalique

برند لالیک

 

Lalique لالیک درخشش جواهرات ، شگفتی شفافیت و درخشش کریستال را برانگیخته است. قبل از تبدیل شدن به یک نام تجاری ، آن را به نام یک مرد ، یک هنرمند نبوغ، رنه ژول لالیک و وارث خود که شعله خلاق خود را به اشتراک گذاشتند بود.
ما از شما دعوت می کنیم تا پیدایش داستان لالیک را تجربه کنید و با ادکلن های لالیک آشنا شوید.

رنه لالیک در آه-شامپاین در منطقه مارن فرانسه متولد شد. چند سال بعد ، خانواده Lalique به پاریس نقل مکان کردند اما تعطیلات را در همان منطقه ادامه دادند. رنه لالیک در طول زندگی عمیقاً به محل تولد خود متصل بود.

 

1907 | شروع مشارکت با عطر ساز معروف فرانسیس کوتی

در سال 1905 رنه لالیك فروشگاهی را در 24 محل ، محل واندوم ، افتتاح كرد و در آنجا او نه تنها جواهرات خود را به نمایش گذاشت ، بلكه اشیاء شیشه ای را كه در كارگاه خود در املاك خود در كلیرفونتین ، نزدیكی رامبوج نیز به نمایش گذاشت . عطر ساز بزرگ فرانسیس کوتی آنقدر تحت تأثیر طرح های رنه لالیک قرار گرفت که از او خواست تا استعداد خود را برای کار در صنعت عطر بگذارد. همکاری آنها آغاز شده بود! همکاری آنها انقلابی در صنعت عطر ایجاد کرده و این امکان را برای اولین بار فراهم کرده است که عطرهایی را در بطری های جذاب با قیمت های مناسب تهیه کنید. از آن زمان به بعد ، لالیک به طور فزاینده ای روی طراحی برای بخش عطر کار کرد و سرانجام خود را کاملاً به تکنیک های صنعتی تر تولید شیشه اختصاص داد.

 

1977 | ماری-کلود لالیک تبدیل به رئیس تجارت شد

دختر مارک ماری کلود لالیک مدیرعامل شرکت شد. او سنت طراحی جواهرات را تجدید کرد و تجارت عطر را توسعه داد.

 

1992 | راه اندازی PARFUMS LALIQUE

تاریخچه Lalique همیشه با تاریخ عطر ارتباط نزدیکی داشته است. هنگامی که ماری کلود ، نوه بزرگ رنه لالیک ، در سال 1992 عطر نامگذاری شده ، “Lalique de Lalique” را ایجاد کرد ، ابتکار عمل او بیش از حد قانونی بود.Lalique Parfums یک امضای منحصر به فرد دارد که خلاقیت را در طراحی بطری خود با تلاش برای کیفیت استثنایی در رایحه های خود ترکیب می کند.

 

2014 | راه اندازی مجموعه NOIR PREMIER

Lalique برای اولین بار مجموعه ای اختصاصی از 5 عطر را ارائه می دهد. این عطرها که از ترکیبات بی همتا تشکیل شده است، جنبه های جدیدی از خانواده های بویی بی انتها را نشان می دهد.

با راه اندازی استراتژیک مجموعه “نویر برتر” ، لالیك فصل جدیدی از تاریخ خود را می نویسد. Lalique ، عطر و ادویه ساز و کریستال ، پیشنهاد خود را با خلاقیت های انتخابی و لبه دار برای مشتری های عطرباز متنوع می کند.

بازگشت به صفحه اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *