اخبار

خلاقیت یک طراح ایرانی برای شیشه های عطر

خلاقیت یک طراح ایرانی برای شیشه های عطر

خلاقیت طراح جوان ایرانی، مصطفی آروند با ارائه یک طرح خلاقانه برای شیشه‌های عطر موفق به کسب مدال نقره چهل وچهارمین دوره مسابقات جهانیcreativity International Print & Packaging Design Awards آمریکا شد.
هیات داوران از میان سه هزار و 170 طرح ارسالی به این رویداد جهانی ، 800 طرح را در مرحله نخست داوری کردند و تنها 5 درصد کل آثار ارسالی در بالاترین جایگاه قرارگرفتند که دراین رویداد جهانی مصطفی آروند،کارشناس ارشد رشته طراحی صنعتی با طرح ابتکاری«DUET» توانست به عنوان نخستین فرد ایرانی در جمع برترین‌های این رقابت قرار گیرد. بسته بندی ارائه شده در ارتباط با حل یک مسله کوچک و همیشگی زوج‌هایی است که در زمان استفاده از شیشه‌های عطر شخصی در حمل و نگه‌داری از این قبیل محفظه‌ها به صورت مجزا با مشکل روبرو می‌شوند و همواره در طول سفرهایشان با کمبود جا، احتمال شکسته شدن شیشه و ریختن عطر مواجه می‌شوند.
در طرح ابداعی با تلفیق دو محفظه عطر با یکدیگر، عطرهای زنانه و مردانه در یک شیشه قرار گرفته‌اند و هر یک از زن و مرد می توانند با چرخاندن 180 درجه شیشه از عطر مربوط به خود استفاده کنند. وجهی از بسته بندی که عطر مردانه در آن تعبیه شده با حرف M و وجهی که حاوی عطر زنانه است با W مشخص شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازگشت به صفحه اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *